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고등학교 영어/영어 비상 홍민표

고1 비상 홍민표 6과 Read Culture 한줄 해석 Street Food Business Around the World

by ₯₺﷼₳
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Street Food Business Around the World

세계의 길거리 음식 사업

People run street food booths around the world for a number of reasons, such as to get an opportunity to open their own business on a budget, to sell food in a lively place, or to promote their own special recipe.

사람들은 한정된 예산으로 자신들의 사업을 개업할 기회를 갖기 위해, 활기찬 장소에서 음식을 팔기 위해, 또는 자신들의 특별한 조리법을 홍보하기 위해서와 같은 수많은 이유로 전 세계에서 길거리 음식 점포를 운영한다. 

 

The advantage of these kinds of small businesses is that they provide opportunities for owners on smaller budgets.

이런 종류의 작은 사업체들의 이점은 그것들이 예산이 보다 적은 주인들에게 기회를 제공한다는 것이다. 

 

At the same time, consumers benefit because of the variety of food that is available.

동시에, 소비자들은 구입 가능한 음식의 다양성 때문에 이득을 본다.

 

Special Family Recipes

특별한 가족의 조리법 

 

In the crowded cities in Vietnam, people usually keep their doors open, so cooking and eating food on the street is natural.

베트남의 붐비는 도시에서, 사람들은 대개 문을 열어 두기 때문에 거리에서 음식을 조리하고 먹는 것이 자연스럽다. 

 

Street food businesses in Vietnam are usually owned by the family, and recipes are kept in the family.

베트남의 길거리 음식 사업은 보통 가족에 의해 소유되고 조리법은 가족 안에서 유지된다. 

 

These recipes are often handed down from the mother of the family to her children.

이런 조리법들은 주로 가족의 어머니로부터 그녀의 자녀들에게 전수된다.

 

Meals from the Sky

하늘로부터의 식사 

 

Melbourne, Australia has many small buildings and narrow alleys between them.

호주의 멜버른에는 많은 작은 건물들과 그 사이에 좁은 골목들이 있다. 

 

This gave rise to a unique restaurant called Jafflechutes, which sells sandwiches by parachute.

이것이 Jafflechutes라고 불리는 독특한 음식점을 생기게 했는데, 그것은 낙하산으로 샌드위치를 판매하는 것이다. 

 

Three young men wanted to sell sandwiches, but they didn't have the money to rent a ground floor space.

세 명의 젊은이들이 샌드위치를 팔고 싶었지만, 그들은 1층에 있는 공간을 임대할 돈이 없었다. 

 

Instead of customers coming up, they thought why not send sandwiches down?

소비자들이 올라오는 대신, 그들은 샌드위치를 아래로 내려보내는 것은 어떨까 생각했다. 

 

Customers can pay online, select a time, stand on an 'X' marked outside the building, and wait for the parachute with their name on it.

소비자들은 온라인으로 지불하고, 시간을 선택한 뒤, 건물 밖의 ‘X'라고 표시된 곳에 서서 그들의 이름이 쓰여 있는 낙하산을 기다리면 된다.

 

Food that Moves

움직이는 음식 

 

In the United States, food trucks have become very popular among workers in large cities.

미국에서, 푸드 트럭은 대도시의 노동자들 사이에서 매우 인기가 있어 왔다. 

 

Food trucks can move around, and many sell food that originated in other countries like Mexico, China, Brazil, and Turkey.

푸드 트럭은 이곳저곳으로 이동할 수 있고, 다수가 멕시코, 중국, 브라질, 터키와 같은 다른 나라에서 유래한 음식을 판다.

 

For example, one of many recently popular food trucks, called Kogi, sells a mix of BBQ from Korea and food from Mexico. 예를 들어, Kogi라고 불리는 최근 인기 있는 많은 푸드 트럭 중 하나는 한국의 바비큐와 멕시코 음식을 혼합한 것을 판매한다. 

 

Kogi's marketing strategy uses social networking to announce where it will turn up next.

Kogi의 마케팅 전략은 그것이 다음에는 어디에 나타날지를 알리기 위해 소셜 네트워킹을 사용하는 것이다.

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